Städeriet

Rosenborg

Publicerad 2010-04-21 19:13:36 i Ute på uppdrag,



Längst fram i bild: Golvet är skurat. Man ser nyansskillnaden.


Ljusare partier i bilden är renskurat golv.


Här syns det lätt var vi inte har skurat.








Renskurat plastgolv utan polish.


Färdigt!



Det gick väldigt bra att jobba på Rosenborg. Personalen var alla så trevliga och tillmötesgående!
De hade tankar på att byta ut mattan men som ni ser så blev den som ny efter att vi arbetat med den. Ofta är det smuts och gammal polish som ligger på mattan som gör att den ser dålig ut.
Då måste man som vi gjort här på Rosenborg skura bort det gamla och lägga på ny polish så blir den fin igen.
Underhållet efteråt är dock viktigt för att öka hållbarheten. Med rätt metod så kan slutresultatet som ni ser på bilderna behållas länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Hej! Här skriver jag om min vardag som lokalvårdare. Jag jobbar på Serviceavdelningen i Örnsköldsviks Kommun. Jag är även uppdragsansvarig och webbskribent och det gör att mitt jobb är varierande och framförallt kul! Här i bloggen får ni följa med mig på lite allt möjligt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela