Städeriet

Golvvård Plan 4 Stadshuset

Publicerad 2010-01-18 07:41:34 i Ute på uppdrag,

Den 28-29 December var det full rulle.



På plan 4 skulle golven grundskuras och ny polish läggas på.


Sara - Klippan inom golvvården. Mycket pålitlig och duktig. Om jag skulle tvingas vara borta från jobbet skulle jag lägga över ansvaret på henne om jag fick välja.


Alex - vikarie som jobbade på mycket duktigt och lärde sig en hel massa om golvvård.


Catharina var supersnäll och ryckte in eftersom det visade sig att två personer inte kom till jobbet pga sjukdom.


Andrew- vår extrajobbare och helt ny inför golvvård som denna. Han jobbade på mycket duktigt men singelskuren kom inte så bra överens med honom. Synd att det inte fanns tid att öva riktigt men vi var tvungna att rappa på för att hålla tidsplanen.


Gegg



All polish är borta.

Nu ska vi se om jag kan hitta bilden på det färdiga golvet också. Uppdatering följer...

Om

Min profilbild

Erika

Hej! Här skriver jag om min vardag som lokalvårdare. Jag jobbar på Serviceavdelningen i Örnsköldsviks Kommun. Jag är även uppdragsansvarig och webbskribent och det gör att mitt jobb är varierande och framförallt kul! Här i bloggen får ni följa med mig på lite allt möjligt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela