Städeriet

Personal som syns

Publicerad 2009-02-19 17:27:25 i Övrigt,

Lena Asplund sektionschef på tekniska kontoret är inte bara en medarbetare.  Hon är också med i farsen "Lilla Fransyskan" som spelas på Gnistan februari ut.
Besök teaterspegelns hemsida för att boka biljetter, läsa om vad pjäsen handlar om och för att se bilder från repetitionerna.

Några andra som synts i media nyligen är personal från grupp 3(stadshuset). På sista sidan i tidningen 7  den 13/2-09 tillfrågades fyra stycken damer detta:















I senaste numret av tidningen Örnblick så kan vi även se denna tjej också hon från grupp 3:



Jättekul!

Om

Min profilbild

Erika

Hej! Här skriver jag om min vardag som lokalvårdare. Jag jobbar på Serviceavdelningen i Örnsköldsviks Kommun. Jag är även uppdragsansvarig och webbskribent och det gör att mitt jobb är varierande och framförallt kul! Här i bloggen får ni följa med mig på lite allt möjligt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela