Städeriet

Sett på tv

Publicerad 2008-12-16 21:50:09 i Övrigt,


Den mest kända lokalvårdaren/vaktmästaren just nu måste vara
Mr Janitor i Scrubs. Min idol ;)






Välkommen!

Publicerad 2008-12-11 14:16:44 i Allmänt,

Nu är inte bloggen lösenordsskyddad längre och jag hälsar alla nykomlingar välkommen hit.
Bloggen har däremot blivit modererad och kommentarer granskas innan de publiceras.  Inga personliga påhopp, ovårdat språk mm kommer att publiceras.

Denna blogg skriver jag privat och den hänger inte samman med Örnsköldsviks kommun/Tekniska kontoret. Den är enbart en kul grej för att visa lite av vad vi jobbar med  bland annat.

/Erika

Om

Min profilbild

Erika

Hej! Här skriver jag om min vardag som lokalvårdare. Jag jobbar på Serviceavdelningen i Örnsköldsviks Kommun. Jag är även uppdragsansvarig och webbskribent och det gör att mitt jobb är varierande och framförallt kul! Här i bloggen får ni följa med mig på lite allt möjligt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela