Städeriet

Inför Star Wars

Publicerad 2008-06-05 19:24:26 i Övrigt,

Vi jobbar för tillfället med att byggstada på museet inför Star Wars utställningen. Jag tycker att det är jättekul att få vara en liten pusselbit inför denna händelse.
Det är väldigt rörigt där men vi är i stort sett klara med två våningar och har röjt upp det värsta skräpet.
De som jobbar på museet är lite småstressade och verkar ha velat att städningen skulle bli klar denna vecka eftersom lastbilarna med rekvistan kommer imorgon (fredag).
Men det går inte att påbörja städningen där de håller på att bygga och fixa fortfarande, så jag vet inte riktigt hur de hade tänkt sig den ekvationen.
Men jag tror att det blir toppenbra när allt är klart.
Vi i grupp 3 tar hand om städningen på museet och det ska bli så spännande att få jobba lite "bakom kulisserna" när utställningen väl är på plats.

Jag vet att jag inte skulle lägga upp några bilder från museet men jag kan inte låta bli.
Såhär ser det ut för tillfället :



Svart överallt!

Men här kan ni klicka in och se Sara och mig "in action": Renovering inför Star Wars
Scrolla ner till slutet av sidan så dyker vi upp där.

Om

Min profilbild

Erika

Hej! Här skriver jag om min vardag som lokalvårdare. Jag jobbar på Serviceavdelningen i Örnsköldsviks Kommun. Jag är även uppdragsansvarig och webbskribent och det gör att mitt jobb är varierande och framförallt kul! Här i bloggen får ni följa med mig på lite allt möjligt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela