Städeriet

Efterlyses

Publicerad 2010-04-21 19:31:15 i Allmänt,



Ett rosa skaft med 60 cm stativ.
Limited Edition från Nilfisk

Jag har haft fyra st. Nu har jag bara tre.
Tanken med de rosa skaften var att de skulle bli svårare att norpa. Eftersom det norpas ganska mycket från mitt förråd emellanåt. Speciellt sopar, och innan jag fick dessa fina rosa skaft så var de rätt populära att få med sig och när jag skulle ut på uppdrag så stod jag där utan (har blivit lite bättre på sistone, inte fullt lika mycket försvinner spårlöst)
Nu är dock ett av de rosa skaften borta och när det bara är jag som har dem borde de inte vara så svåra att uppmärskamma om det skulle dyka upp någonstans.
Så om någon skulle råka se ett sådant så hojta till!

Uppdatering:
Skaftet har promenerat tillbaka till förrådet.



Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2010-04-28 21:04:33

Hej!



Jag har några frågor. Jag har aldrig bonat golv tidigare och har tagit på mig en vårstädning där jag ska både ta bort den gamla boningen och sätta dit ny..:S Skulle du kunna säga stegvis hur man gör?



Skulle vara evigt tacksam!

Mvh Tina Lindqvist

Postat av: Tina

Publicerad 2010-04-29 22:29:14

Hej!



Jag tror de är båda men jag kan kolla upp det. Har städat där tidigare men det var ett tag sen. Det är ett lastmaskins företag. Så det finns kontor och där är inte golven så farliga men då finns de ett fika rum där alla från verkstan fikar å där blir de goode så skitigt!



//Tina

Postat av: Tina

Publicerad 2010-05-05 16:50:34

Som tur var slapp vi göra det nu!! Men de kommer väl en dag då vi måste. Men tack för tipsen! Kommer säkert med mer frågor när de kommer till kritan!



Tack ändå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Hej! Här skriver jag om min vardag som lokalvårdare. Jag jobbar på Serviceavdelningen i Örnsköldsviks Kommun. Jag är även uppdragsansvarig och webbskribent och det gör att mitt jobb är varierande och framförallt kul! Här i bloggen får ni följa med mig på lite allt möjligt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela